finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Allahelgona

Kategori: Dagbok

Skönt med långhelg! Har för en gångs skull hunnit med allt jag borde och lite till!
Idag jobbade jag någon timme och lyckades få till ett riktigt bra möte.
Har lyckats packa ihop hela klädkammaren så nu är det bara kök och badrum kvar. Skönt att det börjar närma sig flytten för jag blir tokig på alla dessa kartonger.
Imorgon ska jag till hyresvärden och skriva kontrakt på nya lägenheten.
På tisdag ska jag försöka ta mig till sjukhuset för att ta blodprov och EKG test.
Har veckan full med jobb, och det är väl på tiden att jag berättar för mina kollegor nu att jag kommer försvinna ett tag. Längtar till operationen faktiskt, har ont och allt känns sjukt obehagligt. Vill bara få det överstökat nu.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: