finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

dagarna går

Kategori: Dagbok

Mår bättre för varje dag som går. Gör inte så ont att böja mig och resa mig längre. Däremot är jag fortfarande begränsad när jag går. Jag lunkar fram som en jäkla pensionär och hinner knappt över gatan innan ljuset blir rött igen. Har noll kondis, blir jätteanfådd av att gå en liten bit. Har hämtat hem 1 hund och hämtar resten i helgen. Har bara 10 dagar kvar tills det är tänkt att jag ska börja jobba, just nu känns det kanske inte som att jag kan gå tillbaka till full arbetskapacitet men förhoppningsvis kan jag det då. Imorgon ska jag ta av förbandet för första gången och det är lite nervöst att få se snittet. 
 
Vikt idag 87,6 kg.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: