finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

operation

Kategori: Dagbok

Har fått operationstids nu till den 15e nov. På min födelsedag, och flyttdag givetvis. Men det löser väl sig.
Får packa allt denna veckan och försöka för-städa så gott det går. Förhoppningsvis har jag några som kan hjälpa mig att flytta över sakerna till den nya lägenheten. Kommer kännas skumt som fan att åka från sjukhuset till en ny lägenhet. Tom, med flyttkartonger, utan hundar, utan mat, ensam. Men det fixar väl sig.
 
Får väl se det som gratis "fettsugning" och semester. Ska bli najs att få det överstökat. Kommer må bättre när tumören är borta på många sätt, främst andningen tror jag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: