finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Better Bodies

Kategori: Dagbok

Beställde nya träningsbyxor från MMSports som jag fick idag, sitter jättefint på =) Kände att jag behövde en stor puff att gå tillbaka till gymmet. Har inte haft någon lust. Har ont i mage och lungor och känns typ som konstant mensvärk. Vill inte förvärra något i kroppen, men jag vet att det är helt idiotisk tanke. Jag har ju tränat hårt hur länge som helst, varför skulle någon vecka till förvärra något. Det lär väl snarare göra nytta. Men man blir rädd när man föreställer sig värsta halvmetersklumpen innuti magen som typ studsar upp och ner när jag springer. Känns som att den ska slita av min livmoder och jag ska förblöda på studs eller nåt ;) Även om jag vet att det låter overkligt så nojar man som fan.
 
Det blev lugn crosstrainer 15 min och sen bröst/axlar/armar idag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: