finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

flytt

Kategori: Dagbok

Har varit duktig nu och inte ätit sött på flera dagar. Mår lite illa. Var på möte ikväll och blev inte middag förrän kl 22. Men det var ett trevligt möte, jag höll en kort föreläsning och fick en present som tack =) Ibland är det himla trevlig att få komma ut och träffa helt otroliga människor. Det ger en hopp om mänskligheten! Imorgon har jag också ett sent möte men kommer nog hem lite tidigare, så jag borde hinna träna då.
 
Idag blev det klart att jag ska flytta! Vet inte hur jag ska hinna packa och städa på dessa 3 veckorna som är kvar men nästa vecka ska lägenheten besiktigas så då måste jag ha grovstädat här. Får offra helgen till att rensa och skrubba. Synd att jag har så mycket att göra nu, känner inte riktigt att jag har tid att njuta av spänningen med flytten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: