finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 99

Kategori: Dagbok

Har inte orkat räkna kalorier, hela matplaneringen har förfallit helt och jag jag lever bara i nuet, äter det första bästa jag kommer över när jag är hungrig. Har ingen lust att träna och vågar inte riktigt heller. Har fullt upp med packning inför flytten och rensar ut allt jag inte behöver. Om det skulle vara så att det blir operation inom 2 veckor så kommer jag inte kunna delta i flytten och därför vill jag ha allt klart så fort som möjligt för att slippa oroa mig över mina saker.
 
Lördag: frukost marsipan + frallor + chokladmjölk, middag kycklingfile med rotfrukter, sallad och pasta, fika äpplepaj med yoghurt
Kalorier: 1427
 
Söndag: frukost frallor + wienerbröd, efter träning maxim recovery, middag flygande jakob, cola och chilinötter
Kalorier: 1827
 
Måndag: frukost mealbar + redbull, lunch ciabatta med ägg och räkor, middag soppa + gifflar
 
Tisdag: frukost mealbar, lunch grillad macka med fetaost och skinka, kalas tårta, kanelbulle, läsk
 
Onsdag: frukost macka+banan, lunch halv grillad kyckling med pommes, middag gorbys pirog + lussekatter
 
Torsdag: frukost: macka, lunch pirog + gulaschsoppa, middag pirog + gifflar
 
Fredag: frukost 2 mackor, lunch frallor + kaka, middag fläskfile i sås med stekt potatis, chips
 
Dagens vikt: 91,3 kg

Minus från förra v: +0,9 kg
 
Kvar till delmål 3: 1,3 kg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: