finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

maybe

Kategori: Dagbok

Förutom att jag känner mig som en uppsvälld blåval och har PMS humörsvängar så känns det lite bättre idag. Det är äntligen helg för första gången på tre veckor för mig, och jag har dessutom tagit ledigt måndag!
 
Jag har fått preliminärt svar inför flytten och det verkar bli godkänt och flyttklart till den 1 november! Jag kan knappt bärga mig även om jag inte alls har tid för en flytt denna månaden. Jag sitter redan och kollar nya möbler och vill börja rensa och slänga onödigt skräp här hemma! Men det känns lite dumt att förhasta mig innan jag skrivit på något papper.
 
Var på gymmet ikväll och körde 40 min intervaller + 15 min spinning. Var helt ensam på tjejavdelningen, så jäkla skönt! Om jag flyttar kommer jag ha ett helt nyöppnat 24/7 fitness gym precis brevid, och Sportlife 20 meter åt andra hållet, och stans största park tvärs över gatan! =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: