finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

waiting

Kategori: Dagbok

Var på undersökning igår och fick ultraljuda hela buken. Den är gigantisk, jag gissar med ögonmått 30-35 cm åt båda hållen. Förmodligen är det inte cancer, antagligen sitter cystan i en äggstock vilket innebär att den äggstocken är förstörd. Förhoppningsvis har jag 1 frisk äggstock kvar och min fertilitet intakt. Just nu försöker jag bara intala mig själv att jag INTE har cancer och att det absolut inte är någon fara med någonting så fort skiten är ute. Det enda jag ska fokusera på är att läka och bli återställd, punkt. Nu väntar jag på en operationstid och hoppas att jag är på benen snabbt igen sen.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: