finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

energitjuv

Kategori: Dagbok

Försöker vara riktigt positiv men det är svårt just nu. Jag har mycket positivt och bra grejer i mitt liv just nu och borde bara flyta med och göra det bästa av allt. Men vissa personer bara drar energin ur en och man känner sig som en badboll som blivit gafflad hårt. Jag blir arg på mig själv mest, som låter mig påverkas så av människor som inte borde få finnas i mitt liv om de beter sig illa.
 
Va på gymmet en stund ikväll iaf för att inte slösa tid på att älta alltför mycket. Hade kvällsmöte igår och imorgon så det blir väl inte mycket kvällar över. Jag fortsätter som vanligt med kost och träning.
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: