finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 92

Kategori: Dagbok

Bra vecka träningsmässigt. Har gett järnet de flesta dagar efter jobb, utom tisdag när jag va hemma hos en kompis istället. Dock har kosten inte gått skitbra. Men jag är inte så orolig över vikten när jag kör mycket vikter så får jag ju räkna med att jag bygger muskler. Jag känner på kläder och ser på mig att jag blir smalare och tightare så jag stressar inte över det, jag bara kör på. Det stör mig lite dock att vikten stod på 93,8 igår och 94,7 idag?? jaja..
 
Igår körde jag ett dödligt hårt pass på löpbandet. Jag hade så hög puls att jag trodde jag skulle få en hjärtattack. Men jag skulle hellre kräkas än att ge upp. Så jag maxade totalt. Tror jag slog bra rekord på 3 km men var så jävla dum att jag tryckte på STOPP så fort jag nådde 3 km och då försvann alla siffror på maskinen och jag har ingen aning om vad tiden slutade på =( *gråter blod*
 
Idag var jag på hundutställning och sen sov jag hela eftermiddagen. Har världens PMS och nu ska jag käka choklad och böla till en romantisk film.
 
Lördag 1/9: frukost frallor, middag kebabrulle, bio chips
Kalorier: 1011
 
Söndag: frukost frallor + choklad, fika cantuccini, middag fullkornscouscous, tom kha thaisoppa med kyckling och svamp
Kalorier: 2072
 
Måndag: frukost mealbar, lunch tom kha thaisoppa med kyckling och svamp+ fullkornscouscous, mellanmål mealbar, middag hemmagjord grönsaksoppa + 1 fralla
 Kalorier: 1255
 
Tisdag: frukost mealbar + äpple, lunch färskpasta med ostsås och kronärtskocka, fika choklad + läsk, middag fajita och fruktsallad med yoghurt
 Kalorier: 1624
 
Onsdag: frukost chokladmjölk, äpple + mealbar, lunch tom kha thaisoppa med kyckling och svamp + fullkorns couscous, fika kaka, middag chorizo + lätt keso, kvällsmat mealbar
Kalorier: 1273
 
Torsdag: frukost 1 skiva surdegsbröd + mealbar, lunch  havredryck mixad med fryst frukt, mellanmål läsk + 3 digistive kex, middag 2 chorizo + 1 skiva grovt bröd
Kalorier: 1072
 
Fredag: frukost 2 skivor bröd, lunch 1 kanelbulle, chokladmjölk + två ostfrallor, middag smörgåstårta
Kalorier: 1783
 
Dagens vikt: 94,7 kg
 
Minus från förra v: +0,7 kg
 
Kvar till delmål 3: 4,7 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: