finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

fredagkväll

Kategori: Dagbok

Känner mig någon % bättre i kroppen jämfört med igår.
Har äntligen fått min bil fixad, ombesiktigad och godkänd, som en sten från axlarna!
Försöker att inte haka upp mig över träningen, det får ta de dagar det tar att vila innan jag börjar motionera igen. Jag måste lyssna på kroppen. Inte så att mitt liv förfaller för att jag inte får träna några dagar eller någon vecka, det är inte värre än en vanlig förkyldning. Det tråkiga är att träningen är min hobby, min vardagsrutin, det enda jag har att fokusera på utanför arbetet. Jag är helt säker på att jag om några dagar kommer känna mig piggare, sådär "otåligt träningssugen" i musklerna och redo att ge det ett försök.
Men nu är det fredagkväll och jag är sugen på kladdkaka, så jag tänkte våldgästa min pappa med kaka och tigga till mig lite mänskligt sällskap. 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: