finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 122

Kategori: Dagbok

Joggade för första gången i 20 minuter utan att sakta ner eller promenera. 3 km utan att behöva hämta andan och gå en bit. Nu vet jag hur jag ska göra för att förbättra min kondis. Jag behövde bara sakta ner hastigheten så gick det ju faktiskt att springa mer än 1 km i sträck.
 
Lördag 30/3: frukost 2 frallor med salami, lunch kycklinglår med avocado, middag påskmat + lasagne, godis + kladdkaka, påskmust
Träning: 40 min överkropp, 75 squats, 20 min spinning
Kalorier: 2445
 
Söndag: frukost frallor med salami, middag thaimat med ris, fika chips med dippa, cola, godis
Träning: 35 min intervaller, 15 min spinning
Kalorier: 1512
 
Måndag: frukost grekisk yoghurt med valnötter och honung, middag kasslergratäng med ris, fika kakor
Träning: 30 min spinning
Kalorier: 1500
 
Tisdag: frukost banan + naturdiet, lunch kasslergratäng, middag kåldolme med mos och sås, kvällsmat smoothie
Träning: 10 min uppvärmning, 40 min mage/core
Kalorier: 1136
 
Onsdag: frukost banan + naturdiet, lunch fullkornscouscous med korv stroganoff, fika kex + kaka, middag räkor, vitlöksbröd, mögelost, potatis, sallad, creme brule
Kalorier: ca 2300
 
Torsdag: frukost naturdiet + äpple, lunch ost & broccolipaj + kexchoklad, mellanmål kaka + lätt kesella med jordgubbar, middag knäckebröd med ägg, skumgodis
Träning: 45 min cirkelpass (fys+styrka)
Kalorier: 1516
 
Fredag: frukost naturdiet + banan, lunch baguette med köttbullar, fika skumgodis + choklad, middag fullkornspasta med köttfärsås, fika frozen yoghurt
Träning: 40 min intervaller, 90 sqats, 40 min underkropp + mage
Kalorier: 700
 
Dagens vikt: 84,9 kg
Minus från förra v: -0,7 kg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: