finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 123

Kategori: Dagbok

Har inte vägt såhär "lite" sedan sommaren 2004! Jag minns så väl när jag hade gått ut gymnasiet, flyttat hemifrån och åkte på en weekend i Milano att jag vägde 83-84 kg. Vartenda kilo jag går ner nu är bara bonus, tillbaka till min tonårs-kropp. 
 
Lördag 6/4: frukost 3 ostfrallor, middag hemmagjord pizza med tonfisk, fika M&M peanut
Träning: 20 min jogging, 50 min överkropp, 1,5 h promenad
Kalorier: 1566
 
Söndag: frukost 3 frallor med leverpastej, middag hemmagjord pizza med tonfisk, kvällsmat 2 rutor mörk choklad + 2 pressade grapefrukter
Träning: 30 min spinning, 30 min core
Kalorier: 600
 
Måndag: frukost äpple + fralla med 1 ägg, lunch 1 paket bacon och 1 stekt ägg med fetaost, fika swebar + ballerinakex, middag fläskfile med sötpotatis, rädisor, kvarg med salladslök och vitlök, svartvinbärsgele, fika mörk choklad
Träning: 30 min spinning, 10 min core
Kalorier: 1320
 
Tisdag: frukost swebar + banan, lunch fläskfile med sötpotatis, rädisor och kvarg, middag gravad lax med ägg, rädisor och avocado, kvällsmat smoothie (grekisk yoghurt, banan, frysta bär)
Träning: 15 min jogging, 25 min core
Kalorier: 930
 
Onsdag: frukost bröd, lunch pannbiff med lök, potatis och sås, mellanmål banan + chokladbit, middag 3 mackor med ost och salami
Kalorier: 1917
 
Torsdag: frukost drickyoghurt + banan, lunch fläskfile med sötpotatis, mellanmål äpple, middag knäckebröd med lax, avocado, rödlök, rädisor, ägg, 
Träning: 35 min jogging, 10 min armar
Kalorier: 1300
 
Fredag: frukost smoothie (kvarg, jordgubbar, banan, mjölk), lunch fiberhavregrynsgröt med mjölk och lågkalori äppelmos, mellanmål 1 ägg + protein shake, middag hemmagjord pizza med parmaskinka, mozarella, pesto, rödlök, tomatpuré, fika pingvinstång + mörk choklad
Träning: 50 min överkropp, 30 min spinning, 5 min jogging
Kalorier: 800
 
Dagens vikt: 83,5 kg
Minus från förra v: -1,4 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: