finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Neeeej inte nu!

Kategori: Dagbok

Svooooooordooooooooom!!! Tvingade ut mig på en lång runda på stan *lalalalala jag mår hur bra som helst*, köpte alkohol, kläder, smink, högtalare till datorn, till och med fyllde på ett busskort (framförhållning deluxe). Kände hur jag mådde sämre och sämre och sämre. Körtlar och muskler skriker och ömmar. Åkte hem och la mig för att vila, men känner hur jag blir värre och värre för varje timme som går =( Kunde inte ens sova för jag va så jävla irriterad på att bli sjuk. Jävla skit, jag som ville ut och festa så jävla gärna! Två alvedon, varm soppa och deepthroata ett Marabou och håll tummarna att jag mår bättre imorgon...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: