finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

stress

Kategori: Dagbok

Fy vilka stressiga dagar. Idag har jag först haft planering inför renoveringen av mitt badrum (start 27 maj), sen åkte jag ut till en verkstad och fick prisuppgifter på vad som behövs fixas inför ombesiktning. Det kan bli billigare än jag hade kunnat hoppas på! Lunch påväg tillbaka till jobb, stressig arbetsdag och nu tvätt, en celcius och sen gymmet. Det känns bra att ha fått gjort en massa idag. Även om humöret inte är helt 100 så försöker jag låta bli att sjunka lägre.
 
Jag är en sån riktig periodare, först ville jag bara springa för jag ville få bättre kondis. Sen kom jag på hur kul det var att styrketräna och tyckte det var skittråkigt att springa för att jag inte blev bättre snabbare. Sen kom jag på hur mycket man kunde förbränna på motionscykeln och crosstrainern och ville bara stå på dom. Sen kom jag på att jag hade tappat kondisen igen och nu vill jag bara springa igen! Visst är det bra med omväxling men just nu tycker jag det är dödstråkigt att träna med vikter och då är det ju risk att jag tappar muskler.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: