finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

valborg

Kategori: Dagbok

Efter att ha sett Biggest Loser season 11 finalen kunde jag bara inte hålla mig ifrån gymmet. Jag va tvungen!! Drog dit och körde ett relativt normalt spinningpass som jag brukar köra när jag har kort pass och förbrände 565 kalorier. Det kändes bra och motivationen fanns där hela tiden. Kände inte mig försvagad eller trött i kroppen. Nöjd med min mjukstart, gick jag hem och peelade hela kroppen i en skön dusch, smörjde in mig i babyolja och sitter och gottar mig i min fräschhet med ett glas iskallt vatten. 
 
Imorgon är det valborg och jag jobbar bara halvdag. Ska på födelsedagsfest/valborgsfest hemma hos en kollega och jag har blivit utsedd av de andra kollegorna att fixa present, så det får jag fixa efter jobb. Sen ska jag en sväng till vårdcentralen och få mitt sår tittat på, mest för min egen skull att få bekräftat att såret läker rätt (innifrån och ut). 
 
 
Har räknat ut att jag tappat 31,7% av min totala kroppsvikt, det är ju jättemycket, nästan 1/3! 
Hannah, andra plats season 11

Kommentarer


Kommentera inlägget här: