finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Detox

Kategori: Dagbok

Försöker att "avgifta" kroppen så gott det går, för att rädda min hy. Undviker socker och bröd. Dricker bara vatten. Jag är så törstig så törstig så törstig! När kroppen är van vid att dricka bara läsk i 14 år så saknar man känslan av sötma och kolsyra, vatten räcker inte för att släcka törsten. Men senaste tiden har det tagit emot att dricka läsk till frukost och det smakar inte gott längre att dricka till allt faktiskt.
 
Fick retuschera bort mina bölder för att våga lägga upp bild. 
 
Idag är min sista dag på 5 veckors semester, back to work. Första veckan är ganska lugn, men sen rullar det igång ordentligt, vissa veckor är helt proppade hela hösten. Jag hoppas det blir bättre med mobbningen på kontoret annars kommer jag försöka hitta något annat. 4 personer har slutat under vår/sommar och jag tror inte de blir de sista. 
 

 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: