finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

I'm back

Kategori: Dagbok

Äntligen hemma från konferensen i Stockholm. Det var buffe buffe buffe och jag åt massa goda räkor och lamm och högrev och renskav och allt jag fick mina fingrar på ;) Tills jag fick kommentaren "Det är så skönt att se en ung tjej äta ordentligt".............OK I think I've had enough now! I eftermiddag hade vi några timmar över innan vi behövde åka ut till flygplatsen, så vi tog en sväng på stan och fikade.
 
 
 
Så fort jag släppt väskan hemma i hallen drog jag till gymmet och sprang några km trots att jag va så trött att ögonen gick i kors! *applåder* Hämtade ut mitt nya proteinpulver som kommit med posten och hämtade upp vovvarna. Nu är jag redo att krascha i säng och sova minst 12 timmar *DÖD*
 
 
 

 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: