finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Intervaller

Kategori: Dagbok

Vill skicka en hälsning till alla er som fortfarande följer min blogg, trotts att vikten mest stått still och uppdateringarna mest är tråk! Tack =) Jag vet inte riktigt varför ni följer mig? Men det är trevligt att ni gör det! Idag stack jag från jobb en timme tidigare (friskvård) och drog till gymmet. Sprang intervaller (1 min på 13km/h och 2 min 8.5 km/h) i 40 min tills jag badade i svett, körde ett sista race på en spinningcykel tills jag halkade ut i mitt eget svett. Gjorde lite magövningar och stretchade. I brist på annan mat i kylen tänkte jag nu göra bananpannkakor. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: