finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

kontraster

Kategori: Dagbok

Har mått rätt dåligt sen jag kom hem, det blev sån kontrast att ha sällskap i 10 dagar dygnet runt och sen bli helt ensam igen. Får panik att det bara är 2 veckor kvar av min semester, och att jag inte ens har något planerat. Jag är tyvärr inte en sån som kan njuta av att "bara ta det lugnt" i mer än 2-3 dagar, sen får jag total cellskräck. Får fundera på vad jag kan hitta på.
 
Det är bara en månad kvar till midnattsloppet, så jag jobbar på att få upp konditionen tillräckligt för att springa milen. Jag fick svar på mitt andra cellprov, och tyvärr är där fortfarande spår av lätta cellförändringar på livmoderstappen. Så jag ska tillbaka för mer undersökningar och prover..
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: