finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 139

Kategori: Dagbok

Postar en dag för tidigt eftersom jag inte är hemma i helgen. Har inte orkat räkna kalorier.
 
Lördag 3/8: frukost knäcke med ägg + banan, lunch swebar, middag korv med brucetta, fika godis
(40 min underkropp)
 
Söndag: frukost frallor med korv, fika glass + cola, middag thaifisk med grönsaker, stark sås och nudlar, efter träning swebar, vaniljkesella med granola, nötter
(1 h överkropp)
 
Måndag: frukost fullkornsbröd med korv, mellanmål swebar, middag köttfärspaj, fika wienerbröd
(35 min jogging)
 
Tisdag: frukost fullkornsbröd, lunch kesella hallon, middag swebar
(30 min jogging + 10 min crosstrainer)
 
Onsdag: frukost fullkornsbröd, middag tacos, majskolv, banan, cola
 
Torsdag: frukost frallor + choklad, middag spenatfyllda tortellini i tomatsås, fika cola, nektarin
(35 min jogging + 15 min crosstrainer)
 
Dagens vikt: 82,9 kg
Från förra v: -1,0 kg
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Shit, vilken skillnad! Du är helt sjukt inspirerande!

    2013-08-09 | 16:38:17
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se

Kommentera inlägget här: