finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 142

Kategori: Dagbok

Efter 2 dagars resande och buffeer hade jag väl knappast förväntat mig viktnedgång! Nu är det prick 1 vecka kvar till Midnattsloppet och nu är det allvar! Jag ska dock inte "ta ut mig helt" och undviker att bli skadad eller sjuk. Kommer bunkra lite kolhydrater någon dag innan och vila på fredagen så jag har massa energi på lördagen. (Ska bli skönt när det är överstökat, hatar press).
 
Lördag 24/8: frukost italiensk lantbröd med ost, middag halv grillad kyckling med hummus och libabröd, kvällsmat italienskt lantbröd med ost, fika godis + smoothie
(1 h överkropp)
Kalorier: 2500
 
Söndag: frukost smoothie, bröd med ost, efter träning swebar, mellanmål majskolv, middag kycklinglår med grovt bröd, kvällsmat choklad + Valio proteinkvarg
(1 h underkropp)
Kalorier: 1900
 
Måndag: frukost banan + grovt bröd, lunch kycklingwook, mellanmål banan, middag kycklingsallad med avocado och mozarella och dressing, fika lösgodis
Kalorier: 1450
 
Tisdag: frukost macka + banan, lunch hemmagjord tonfiskpizza, middag 3 mackor med ost, salami
Kalorier: 1500
 
Onsdag: frukost 2 mackor med ost, juice, mellanmål knäckebröd, lunch pastasallad med rostbiff och Cocio chokladmjölk, fika choklad, efter träning swebar, middag hemmagjord tonfiskpizza
(70 min jogging)
Kalorier: 2900
 
Torsdag (konferens): frukost swebar + juice, mellanmål mackor, mellanmål2 macka + juice, lunch räkor, kött, potatis, pasta osv. fika kaka, middag lamm, potatis, räkor, lax med hovmästarsås, pasta, fika choklad + juice
 
Fredag (konferens): frukost bröd, smoothie, muffin, yoghurt med bär, juice, mellanmål macka, lunch högrev, potatispure, renskav, räkor, fika brownie + cola, mellanmål kassler med fänkålssallad, efter träning protein shake, kvällsmat kvarg med granola, linfrön och kokos
(30 min jogging)
 
Dagens vikt: 84,3 kg
Från förra v: +0,5 kg
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: