finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

new toys

Kategori: Dagbok

Idag har jag fixat en ram till min Titanic tavla som jag köpte på utställningen, och fyndat nya löparskor. Jag har letat efter nya skor ett bra tag men inte hittat några som jag tyckt varit i rätt prisklass i förhållande till kvalitet. Men idag hittade jag av en slump ett par jag tittat på många gånger för 1600 kr men avfärdat som för dyra, för bara 700 kr! Behöver en liten sporre inför Midnattsloppet. Självklart åkte jag raka vägen hem och invigde dom på gymmet. Med ett personligt rekord på 5 km på 33:20 minuter får jag ge dom ett klart godkänt! Belöning blev en egen liten kräftskiva, älskar kräftor!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: