finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Save me from myself

Kategori: Dagbok

Min lilla tripp till Ljungby blev inställd ikväll och jag har istället serie-marathon. Jag försöker rädda min hy genom att sluta helt med red bull och läsk. Det kommer bli tufft (har druckit läsk 99% av allt vätskeintag sen jag var cirka 14 år) men jag har inte druckit red bull på 5 dagar och nu är läsken slut här hemma. Jag ser ut som en finnig tonåring och jag tar en kvalificerad gissning att det är socker jag är överkänslig mot! Har blivit mycket fuskande på semestern och mitt ansikte ser katastrofalt ut =(
 
Hemmagjord guacamole (avocado, citronsaft, pressad vitlök, habanero, rödlök, salt och peppar) på libabröd med kycklingwook och grönsaker (jag dör så gott)! Jag tycker att hemmagjord mat oftast blir godast, då får man ju maten exakt så som man vill ha den! Blir hungrig igen bara av att se bilden!
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: