finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

sick and tired of bullshit

Kategori: Dagbok

Försöker reda ut saker och ting, så att det kan bli bättre. Har haft en hemsk "jingel" som spelat upp i mitt huvud senaste året så fort jag inte är sysselsatt. Ett destruktivt tankemönster som bara förstör allt. Men jag har börjat inse saker och acceptera vad jag måste göra, vad jag vetat hela tiden egentligen men inte haft hjärta att se tydligt. Fattar inte hur jag har orkat höra samma mening om och om igen flera tusen gånger utan att bli tokig.
 
Angående konditionen måste jag lägga på ett kol nu om jag ska lyckas springa milen på en godkänd tid om 1 månad. Jag lyckades sparka upp ett sår på en tå igår och det dunkar i den, hoppas att den inte är alltför skadad. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: