finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Stockholm igen

Kategori: Dagbok

Provade springa milen ikväll rent spontant för att se vilken tid jag ligger på inför Midnattsloppet. Klunkade en Celcius och körde på, kändes bra. Efter 3 km kom jag in i andra-andningen. Efter 5 km låg jag på 33 min. Och milen landade på 66 minuter! Så tempot kändes jämnt och det var bara sista km som var kämpig som fan, fick ont i höften. Det kommer säkert gå bra på loppet också. 66 minuter är ju inte dåligt lixom, även om det inte är nån supertid. Jag är rätt nöjd med tanke på min astma och hur mycket jag har kämpat med kondisen på grund av cystan som tryckte på lungorna och återhämtningen efter operationen. 
Förnyade mitt sommarkort på gymmet till ett årskort, 20% rabatt + 1 månad gratis. Personalen tyckte att vi var bästa polare och kallade mig mintchoklad-swebar-tjejen, och erbjöd mig bra pris på en hel kartong. Bara för det var jag ju tvungen att byta smak så jag inte blev så förutsägbar! Ikväll beställde jag lite OneWhey proteinpulver som jag har hört ska vara god!
 
Imorgonbitti åker jag till stockholm i jobb och stannar 1 natt. Tror jag struntar i att ta med mig träningskläder, och passar på att gå och lägga mig tidigt på hotellrummet istället och vila ut. Känner mig så jäkla sömnig denna veckan. Idag blev det så stressigt på jobb att jag inte hann med att gå hem på lunchen, fick köpa en sallad och trycka i mig på 10 min och ta ipren för huvudvärken. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: