finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

chestday

Kategori: Dagbok

Ikväll var det inte lika trångt på gymmet som vissa kvällar har varit. Så idag stannade jag längre, och fick äntligen styrketränat. Det är trisst när man ska behöva ändra/anpassa sin träning för att man inte får plats bland allt folk. Så var det inte i sommras. Man tappar lite suget när det blir så för många gånger i rad! Men idag blev det bröst+mage, mina absolut svagaste muskler. Måste lägga in det oftare på schemat men det är ju inte lika roligt när man är svag ;) Ursäkta den extremt tråkiga bilden men jag var mycket mer peppad än vad jag ser ut att vara! 
Om mötet imorgon kväll blir någerlunda kort så hinner jag nog träna imorgon också!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: