finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

första snön

Kategori: Dagbok

Storm deluxe som vägrar ge sig, och nu kommer snön också! *brrrrr* Var på middag med jobb ikväll på en mysig restaurang. Mumsade ljuvlig oxfile och efterrättsbuffé! Jag är inte van vid att äta på dyra restauranger innan jag började på den här arbetsplatsen, och jag har lite svårt att förstå det. Visst är det jättegott när det är gratis, men jag skulle aldrig betala sådana höga summor för EN rätt till 1 person. Ingenting kan vara så gott? Då lagar jag hellre det själv! Jag skäms lite när jag äter något som kostar över 500 kronor, så mycket annat bättre dom pengarna hade kunnat göra än i min mage. Nu ska det bli jätteskönt med helg. Om jag orkar ska jag försöka ge mig ut på lite julklappsshopping... Känner dock att gymmet kallar ordentligt efter all mat =)
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: