finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Gott nytt år!

Kategori: Dagbok

Gott nytt år önskar jag alla läsare! Jag har nyss kommit hem från ett riktigt svettigt ryggpass. Ville avsluta året ordentligt. Känner mig fet efter allt godis och skit man fått i sig under julledigheten. Har gått upp något kilo och bulkat som ett sär, men det är bara att köra lite mer cardio i några månader så jag får bort lite fett. Dom har fått nya motionscyklar på gymmet som är superbra och jag gillar att cykla! På 30 min intensiv spinning kan jag förbränna uppåt 500 kcal.
Nytt år, nya tag! Lära mig laga fisk!
Matlådor, protein, mer grönt. Fasa ut gluten, socker och laktos.
Mer cardio, mer variation i träningen!
 
Hårt ryggpass, svettig som fan
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: