finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

IKEA

Kategori: Dagbok

Idag åkte min bror hem och sen stack jag med en kompis till IKEA för att köpa nya sängkläder till min nya säng. Lakan och täcke för dubbelsäng, fler kuddar osv. Med tanke på hur mycket tid man spenderar i sängen så känns det värt att investera i sin sömn. Hittade även gardiner till sovrum och kök. Ja, så bra gick det med min "hålla i plånboken strategi" ;)
Men jag är sjukt uppspelt över sängen och kan inte vänta tills den levereras imorgon och jag springer runt nu och dricker Celcius och städar, plockar och gör fint här hemma för att det ska bli så mysigt som möjligt!! *studsa upp och ner* Hets hets hets!!! =D
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: