finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Inte igeeen!

Kategori: Dagbok

Började känna mig konstig i halsen igår kväll och bestämde mig för att vila framför en film, lägga mig tidigt och sova. Men vaknade helt svullen i halsen med ömmande leder. Har klarat arbetsdagen med hjälp av ipren, men känner att en förkyldning är på väg att bryta ut. Nu har det vandrat från halsen upp till näsan och jag sitter här och fryser. Ingen träning ikväll heller =(
 
Imorgon har jag valt att plocka ut min sista lilla ledighet jag har sparat, så jag jobbar bara halvdag. Tanken var att ta träningspass men det blir det väl inte om jag fortfarande mår kasst. Sen ska jag ut på after work (om jag inte får feber) för att avtacka en tjej som ska sluta efter ett vikariat hos oss! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: