finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Lucia

Kategori: Dagbok

Idag var en tung dag, fick gå upp extra tidigt, missade nästan hela luciatåget på jobb eftersom jag fick bemanna vår juridiska jour. Och sen dök det upp en massa akuta ärenden. Men jag löste det rätt snabbt och hann luncha med en kollega och dömma en bordshockey match (vi har turnering på jobb) och gå hem mer än en timme tidigare. Drog till ett köpcentrum och fick köpt alla sista julklapparna. Det blev mycket dyrare än planerat, men jag orkar inte ens bry mig. Jäkligt skönt att ha det avklarat!
 
Förkyldningen är inte bättre och jag är riktigt seg i kroppen idag, plus grov mensvärk. Har suttit och glott på Family Guy hemma i soffan varje kväll och är redigt sugen på att träna. Hittade ett par sköna träningsbyxor idag på rea dessutom. Åååhhh låt mig bli frisk nu!!!!
Imorgon ska jag gå och se West side story, äääälskar musikaler! Annars ska jag nog mest ta det lugnt i helgen och försöka bli så frisk som möjligt. Sista 5 arbetsdagarna innan 12 dagars ledighet! Sweet.
 
Victoria's secret angels without airbrushing

Kommentarer


Kommentera inlägget här: