finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Ouch my wallet!!

Kategori: Dagbok

Fyfan vad jag spenderar pengar när jag är ledig!! Någon annan får ta över min ekonomi nu! ;) Var ute och småshoppade häromdagen, behövde nya jeans och underkläder. Beställde glasögon igår från Tiger of Sweden som kommer om ca 2 veckor.
Sen var jag på ett nytt gym och testade deras lokaler med en kompis. Vi körde ben (aj aj aj aj....rullstol sökes!!!) och jag fick öva på squats + lunges som jag är sjukt dålig på. Jag har dålig balans, svag core och dålig teknik med ryggen. Så dålig att en fet gubbe stod och dissade mig gång på gång! När jag får kritik blir jag bara ännu sämre och frustrerad =( Vill verkligen inte ha någons åsikt om jag inte bett om det.
 
På kvällen var jag ute med brorsan och spelade biljard och tog några öl, kom hem vid halv 2 inatt.
Nyss var jag ute i en möbelbutik som hade utförsäljning och köpte en 180 cm mörkgrå kontinentalsäng som levereras på måndag! Jag saftade på och slog till på den dyraste kvaliteten med fast madrass. Ska man investera i en dyr säng kan man lika bra ta det bästa. Dessutom hade dom billig hemleverans så jag slipper klydda med att hyra lastbil eller släp. Jag har bara en gammal tråkig enkel sliten IKEA säng som jag får ont i ryggen av nu så det ska bli sjukt skönt att få en ny! =)) Jag har aldrig ägt en dubbelsäng så jag är superglad!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: