finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Snart jul

Kategori: Dagbok

Var på skön massage igår och hos optikern idag. Har fått pyttelite sämre syn sedan jag var hos optikern sist för typ 7 år sedan, men inte mycket. Hade rörmockaren här i veckan men de har fortfarande inte lyckats fixa mitt dåliga vattentryck i badrummet. Har gett en massa träningstips till kollegor som vänder sig till mig för råd om att tappa vikt. Känns kul! Imorgon är sista arbetsdagen innan julledigheten, skönt =)
 
Har hela helgen uppbokad, film & tacokväll imorgon, julbak med barndomsvänner och brorsan kommer hem på lördag, och julmys på söndag! Jag gissar att det kommer bli mycket slappande och ätande i mellandagarna när brorsan är hemma men jag kommer kötta som fan på gymmet! 
 
Har precis kommit hem från gymmet och skyfflat i mig ris med kycklingwook och grönsaker. Jag var så himla sugen på att köra ben så jag gjorde det trotts att jag alltid brukar köra det på helgen när jag har gott om tid. Men eftersom jag ändå ska vara ledig nu så kvittar det ju vilken dag jag kör det.
Gillar ni mitt nya linne!?
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: