finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

trött

Kategori: Dagbok

Men herreguuuuud vad folk kan vara dryga! Mitt humör är inte förenligt med gaggiga senila gubbar som tycker om sin egen röst lite för mycket! Kom inte hem förrän vid 18 och drog direkt till gymmet för 40 min förbränning, orkade helt enkelt inte slåss om vikterna, det är så mycket folk nu på gymmet på kvällarna =(
 
Har precis gjort en stor sats kyckling cashew wook och inhalerat middagen!  Vet inte hur jag ska orka med resten av veckan, det är ju bara tisdag! Jobbar kväll på torsdag, och på fredag ska jag ut med jobb på julmiddag. Somnade skönt igår kväll men blev väckt kl 3 av en törstig hund och sen kunde jag inte riktigt somna om.
 
Chicken cashew är nog den enklaste thai rätten jag vet. Wooka strimlad kyckligfile, valfria grönsaker (standard är paprika, broccoli, gul lök, sugar snaps) men jag hade även i haricot verts, purjolök och vitlök. En skvätt fisksås. Och avsluta med Oyster sås och naturella cashew nötter. Servera med ris.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: