finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

hey sexy lady, woop woop woop

Kategori: Dagbok

Bättre humör idag, det är ju fredag och solen har kikat fram! Alltid lättare stämning på jobb, kortare arbetsdag. Två kollegor är så peppade av min träning och synliga resultat att de ska skaffa gymkort och vi ska börja träna nån gång i veckan på lunchen tillsammans. Kul att folk blir inspirerade att komma igång. 
 
Har nyss tränat, tänkte jag måste börja förlänga mina sträckor om jag ska närma mig milen. Varvade jogging med snabb gång i 8 km. Där var väldigt intressanta tv program framför mig så jag var lite distraherad men väl spenderade 550 kcal.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: