finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

stress

Kategori: Dagbok

Mycket att göra på jobb, mest stressiga perioden på året just nu, februari-april är mest intensiva för mig. Men det gör bara det destu viktigare att få in träning minst 4 gånger i veckan för att få energi. Och med den vanan jag har nu så är det absolut inga problem. Jag blir besviken om jag inte hinner träna en dag där jag planerat träning. Bara genom att träna 1 kväll, 1 morgon, 1 lunch och fredag eftermiddag så har jag fått ihop det nödvändiga. Sen kör jag alltid minst ett helgpass också.
 
Igår var det lunchpass med en kollega. Körde riktigt hårt rygg, bröst, axlar, armar och mage. Bara skakade i händerna sen. Fler kollegor vill följa med på lunchträning och det känns skitkul att folk är inspirerade. Tror jag hinner med ett kvällspass idag.
 

Kommentarer

  • Elin säger:

    Vad skönt att höra att det går bra och att du prioriterar träningen även när det är tufft med annat. Tror det är då det är som viktigast. :)

    2013-02-27 | 15:30:06
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se

Kommentera inlägget här: