finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 110

Kategori: Dagbok

Tydligen en bra vecka eftersom jag gått ner ordentligt! 
Lördag 5/1: frukost 2 frallor + 3 lussekatter, lunch kycklingfile med potatis, middag räkor med vitlöksbröd, fika mjölkchoklad 100 g
Kalorier: 2294
Träning: 30 min intervaller, 15 min rumpa och rygg
 
Söndag: frukost rågbröd med leverpastej, lunch hamburgare med pommes och chokladmjölk, fika twix, kvällsmat naturdiet, cashewnötter
Kalorier: 1350
Träning: 30 min intervaller, 20 min ben (+ 2 h promenad)
 
Måndag: frukost nutrilett + äpple, lunch soppa + rågbröd, mellanmål banan, middag kycklingwook med ris, kvällsmat naturdiet
Kalorier: 1150
Träning: 35 min intervaller
 
Tisdag: frukost naturdiet + banan, lunch soppa + rågbröd, mellanmål daim + kanelbulle, middag kycklingwook med ris, fika 4 rutor mörk choklad
Kalorier: 1864
 
Onsdag: frukost nutrilett + äpple, lunch soppa + rågbröd, fika twix, middag biff med fetaost, sallad och kvarg, fika 4 rutor mörk choklad
Kalorier: 849
Träning: 45 min intervaller
 
Torsdag: frukost rågbröd med makrill, mellanmål äpple, lunch soppa + rågbröd med biff, mellanmål banan, middag biff med fetaost och sallad med lätt kesella
Kalorier: 739
Träning : 35 min intervaller, 20 min axlar, armar, bröst
 
Fredag (fest): frukost bröd, lunch frallor med biff, middag västerbottenost paj, kalvkotlett med potatismos och sparris, cheesecake med vit choklad och hallonsås, 2 coca cola
Kalorier: 2005
 
Dagens vikt: 87,7
Minus från förra v: -1,7 kg
Kvar till delmål 4: 0,7 kg
 
 

Kommentarer

  • Erica säger:

    Vad roligt att det går så bra för dig :) tänkte höra om du väger all mat du äter?

    2013-01-12 | 13:24:26
  • Elin säger:

    Grattis, bra jobbat! :)

    2013-01-14 | 10:34:38
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se

Kommentera inlägget här: