finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 112

Kategori: Dagbok

Lördag 19/1: frukost 3 frallor, mellanmål protein meal, släktmiddag oxfile med potatis, svamp, sparris och sås, fika schwarzwaldtårta, chips, godis, julmust
Kalorier: 1615
Träning: 50 min intervaller, 10 min core 
 
Söndag: frukost 2 ostfrallor, middag oxfile med potatis, sparris, svamp och sås, kalas glasstårta, chips, godis, bullar, cola
Kalorier: 1635
 
Måndag: frukost protein meal, lunch 2 korv med bröd + pucko, fika choklad, middag räkor med vitlöksbröd, kvällsmat protein meal
Kalorier: 1712
Träning: 40 min intervaller
 
Tisdag: frukost 2 frallor, fika cheesecake och chailatte, middag fullkornslasagnette, fika läsk + godis
Kalorier: 1451
Träning: 20 min jogging, 15 min ben
 
Onsdag: frukost fullkornsmacka + proetein bar, mellanmål banan, lunch fullkornslasagnette, mellanmål halv burk lätt kvarg med whey protein, middag fullkornslasagnette, kvällsmat protein bar + fullkornsmacka
Kalorier: 1315
Träning: 30 min jogging, 15 min armar/bröst/axlar
 
Torsdag: frukost protein meal + banan, mellanmål kexchoklad, lunch fullkornslasagnette + macka, fika ballerinakex + coca cola, middag fullkornslasagnette, fika kakor
Kalorier: 2600
 
Fredag: frukost banan + fralla, mellanmål protein meal, lunch ciabatta med prociutto/mozarella/pesto, middag 2 pannkakor med sylt, kvällsmat protein meal + popcorn
Kalorier: 1376
Träning: 50 min intervaller, 10 min axlar/bröst
 
Dagens vikt: 87,6 kg

Minus från förra v: -0,6 kg
 
Kvar till delmål 4: 0,6 kg
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: