finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 109

Kategori: Dagbok

Lördag 29/12: frukost 2 ägg med rostbröd, mellanmål lättkesella med mandlar och apelsin, middag rågbröd med korv, spaghetti fullkorn med köttfärsås. 
Kalorier: 1438
Träning: 35 min löpning, 20 min ben
 
Söndag: frukost mannagrynsgröt, mellanmål äpple, lunch sallad med parmaskinka, middag grillad kyckling med rödkål och morötter
Kalorier: 968
Träning 30 min jogging, 15 min armar/bröst/axlar
 
Måndag nyår: frukost ägg med råbröd och lättkeso, lunch sallad med parmaskinka, middag oxfile, potatis, bea, marrängswiss, chips, godis, läsk
Kalorier: 3000+
Träning 30 min jogging
 
Tisdag: frukost majsbröd med leverpastej, fika chailatte, middag grillad kyckling med morötter och lättkeso
Kalorier: 457
Träning: 25 min löpning, 15 min rumpa
 
Onsdag: frukost naturdiet + äpple, lunch grillad kyckling med rödkål och morötter, fika choklad, middag ärtsoppa och rågbröd
Kalorier: 1528
 
Torsdag: frukost naturdiet, lunch spaghetti köttfärsås, fika choklad och banan, middag spaghetti köttfärsås, macka + cashewnötter
Kalorier: 1463
Träning: 45 min jogging, 15 min bröst, armar
 
Fredag: frukost naturdiet + banan, lunch ärtsoppa + macka, fika delicatoboll, middag kycklingfile med potatis, bio popcorn
Kalorier: 1524 
 
 Dagens vikt: 89,4
Minus från förra v: -0,7 kg
Kvar till delmål 4: 2,4 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: