finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 135

Kategori: Dagbok

Lördag 29/6: frukost 3 frallor + wienerbröd, lunch grekisk yoghurt med valnötter, honung och kokos, middag laxburgare, kvällsmat godis + sesamkakor
Kalorier: 2250
(Träning: 65 min överkropp)
 
Söndag: frukost 2 ostfrallor med kalkon, aloe vera dryck + äppeljuice, efter träning swebar, middag hemmagjord tonfiskpizza, kvällsmat hemmagjord nyttig rabarber smulpaj med kvarg
Kalorier: 2100
(Träning: 40 min cardio)
 
Måndag: frukost swebar + banan, lunch grekisk yoghurt med hallon, middag  hemmagjord tonfiskpizza, efterrätt rabarber smulpaj med grekisk yoghurt, kvällsmat scone med smör
Kalorier: 2338
 
Tisdag: frukost swebar + banan, lunch pasta med bolognese + cola, middag scone med smör, fika 100 gr mjölkchoklad
Kalorier: 1900
(Träning: 40 min ben/mage)
 
Onsdag: frukost grekisk yoghurt med hallon, mellanmål banan, lunch korvburgare, innan träning cashewnötter, efter träning swebar, middag korvburgare
Kalorier: 1967
(Träning: 50 min cardio)
 
Torsdag: frukost surdegsbröd, lunch ciabatta med mozarella, pesto, soltorkade tomater och prociutto, mellanmål swebar, middag fullkornsspaghetti med köttfärsås, fika M&M peanut
Kalorier: 2032
(träning: 45 min cardio)
 
Fredag: frukost kvarg med passionsfrukt och kokosflingor, mellanmål swebar, lunch fullkornsspaghetti med köttfärssås, fika lösgodis
Kalorier: 2400
(Träning: 60 min överkropp)
 
Dagens vikt: 84,1 kg
Från förra v: -0,6 kg
 
 Mitt nya köksbord
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: