finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

shopping

Kategori: Dagbok

Min hjärna har äntligen börjat sakta ner till vacation-mode och känner ingen press eller stress. Gårdagens projekt blev förnya pass, boka resa och komma igång med träningen igen efter förkyldningen. Inget mesande, körde extra länge och höjde någon vikt, som känns i axlarna idag!
Jag fick ett ryck att prova alla jeans jag hade i garderoben. Jeans som jag köpt och tänkt ha på mig när jag gått ner tillräckligt i vikt, men de är för stora nu. Och jeans som passade tight för 6 månader sedan sitter löst.
 
Dagens projekt blev shoppiiiiiiing inför semestern. Det är svårt när man ständigt gåt ner i vikt, att aldrig ha kläder som passar. Hittade nån sommarklänningar på rea och lite annat smått och gott. Man kanske ska ha nåt annat på sig än träningskläder på semestern lixom. Fast jag ska erkänna att jag redan kollat upp gymmen på orten! ;) Var rätt slut i fötterna efter en hel eftermiddag på stan men stack ändå till gymmet ikväll och körde 1 timme kondition. 
 
I wish
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: