finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

shoulders

Kategori: Dagbok

Körde ett sista överkroppspass innan resan *snyft* och kände mig nöjd med utvecklingen. Det är enda stället på kroppen jag är tillräckligt smal för att musklernas konturer ska synas. Men jag måste säga det var det tråkigaste passet någonsin! Musiken var avstängd och jag var den enda arma själen som var på gymmet istället för stranden, jag kände hur solen kallade utanför fönstret.
Men nu är det gjort och jag ska ta mig ann min packning. Det börjar se oroande ut. Vad som startade med bikini, short och linne har blivit ett hav av grejer som kan va "bra att ha"! (Just det...plåster, myggmedel, våtservetter, öronproppar, aloe vera, åksjuketablett......) Det hjälper ju inte att jag är framförhållningarnas drottning heller.
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: