finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

bikini

Kategori: Dagbok

Myslördag! Regn, åska, chiliburgare med hemmagjord guacamole, biggest loser final. Har inte gjort något idag utöver gymmet, sov till 11....så skönt att slippa stressa! Kan äntligen se mig själv i spegeln och känna mig ganska slimmad faktiskt. Tittar lite shockerat och undrar när jag blev så smal, vart tog allt vägen? Jag är smalare och mer vältränad än jag någonsin hade kunnat hoppas på. Jag ser den sista ynkliga bilringen sakta försvinna. Gymmet måste ha gjort mer nytta än jag hunnit inse. Antingen har jag varit blind länge eller så har jag fått snabbt resultat. Imorgon ska jag prova ut en bikini till den där resan jag lovade mig själv när jag nått min målvikt =) Förhoppningsvis åker jag på en välbehövlig solsemester i juli/augusti!!! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: