finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Foooood

Kategori: Dagbok

Igår blev det ett kort cardio pass efter att ha hälsat på pappa som kommit hem från sin semester. Idag blev det lunchträning med två kollegor eftersom jag skulle jobba kväll också. Citat "du sprang som en jude"! LOL Man får helt enkelt göra det bästa av tiden när man har ett späckat schema. Imorgon ska jag få middagsgäst/er på kvällen så då får det bli morgonträning istället, tänkte satsa på ett överkroppspass! Det känns hittils väldigt bra med de extra kalorierna jag får i mig varje dag och jag inte speciellt hungrig, och mycket jämnare i blodsockret och blodtrycket. =)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: