finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

lilla vän

Kategori: Dagbok

Trodde inte jag skulle orka träna ikväll. Har varit en stressad dag. Men efter middag och lite slappande så tog jag mig ändå dit på lite cardio. Lite förbränning behövs alltid! Imorgon blir det lunchträning med kollega.
 
Den här lille vännen räddade jag från cykelbanan imorse påväg till jobb. Gömde honom bakom ett träd. På lunchen satt han kvar, så jag flyttade in honom en bit längre in i buskaget för att han inte skulle bli upptäckt av nån hund. Påväg hem från jobb tänkte jag ta med honom hem och ha nåt slags rädda-pippin projekt, hade kollat upp vad de äter osv. Men han hade blivit slaktad av nåt annat djur innan jag hann dit =(
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: