finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 131

Kategori: Dagbok

Veckan har gått väldigt bra. Jag hade planerat väl och har ätit bra mat. Jag hade en week moment på torsdagen när det va nationaldag och vi var lediga, det kändes som helg och jag köpte lite lösgodis. Men jag har ju gått ner ändå så det kvittar.
 
Lördag 1/6:  frukost frallor + chokladmjölk, middag hemmagjord tonfiskpizza, kvällsmat muslibar + smoothie 
Träning: 30 min jogging, deadlifts
Kalorier: 1431
 
Söndag: frukost frallor med ost + kexchoklad, mellanmål banan, efter träning swebar, middag hemmagjord tonfisk pizza
Träning: 35 min jogging, 20 min crosstrainer
Kalorier: 1320
 
Måndag: frukost grovt bröd, efter träning swebar, mellanmål banan, lunch soppa + grovt bröd, mellanmål snickers, middag kycklingfile med hummus och grönsaker, grovt bröd + muslibar, kvällsmat blodapelsin
Träning: 30 min jogging
Kalorier: 1220
 
Tisdag: frukost kvarg med annanas och mango, mellanmål kanelbulle, lunch soppa + fullkornsbröd, middag kycklingfile med hummus och grönsaker, efter träning swebar
Träning: 35 min jogging
Kalorier: 1474
 
Onsdag: innan träning banan, frukost kvarg med banan och hasselnötter + muslibar, lunch drickyoghurt + kalkon fika choklad, middag fläskfile i gräddsås med nypotatis
Träning: 1 h underkropp
Kalorier: 1040
 
Torsdag: frukost ostfrallor, fika toscabulle, middag fläskfile i gräddsås med nypotatis , lösgodis
Träning: 1 h överkropp
Kalorier: 2500
 
Fredag: frukost surdegsbröd, sesamkaka, lunch fläskfile i gräddsås med nypotatis, fika daim, efter träning swebar, middag grillspett med potatis, majs, bea + 2 cola
Träning: 30 min jogging, 15 min crosstrainer
Kalorier: 1441
 
Dagens vikt: 82,4 kg
Minus från förr v: -1,1 kg
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: