finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 132

Kategori: Dagbok

Vafan jag skulle ju gå ner 1 kg inte upp 1 kg? aja..
 
Lördag 8/6: frukost swebar + pucko, lunch kalops med potatis + pepsi, fika mjukglass + cola, middag vitlöksbröd med chiliräkor, daim
Kalorier: 2178
 
Söndag: frukost frallor + kaka, efter träning swebar, middag spare ribs, kvällsmat kesella citrus + choklad
Träning: 70 min jogging
Kalorier: 1369
 
Måndag: frukost surdegsbröd + jordgubbskeso, mellanmål banan, lunch soppa, fika mörk choklad, middag fullkornslasagne, efter träning swebar
Träning: 25 min jogging, 15 min crosstrainer
Kalorier: 1389
 
Tisdag: innan träning banan, efter träning swebar, mellanmål äpple, lunch ciabatta med räkor och ägg, fika 1 kula glass + coca cola, middag soppa, kvällsmat jordgubbar + mörk choklad, banan
Träning: 1 h underkropp
Kalorier: 1223
 
Onsdag: frukost swebar, 2 frallor med ägg, salami, skinka, ost, lunch pasta med köttfärsås, fika rabarberpaj med vaniljvisp, middag 2 pannkakor med banan + redbull
Kalorier: 1900
 
Torsdag: frukost surdegsbröd + choklad, lunch grillspett med libanesiskt bröd, tabbuleh, hummus, potatis, efter träning swebar, kvällsmat smoothie + muffins
Träning: 30 min jogging, 30 min crosstrainer
Kalorier: 1577
 
Fredag: frukost surdegsbröd, lunch varm macka med prociutto och ost, fika glasstårta, middag räkor med vitlöksbröd, fika kakor
Träning: 1 h överkropp
Kalorier: 1400
 
Dagens vikt: 83,4 kg
Från förra v: +1 kg
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: