finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

Matschema vecka 134

Kategori: Dagbok

Hmm känns lite jobbigt att jag varit nere på 81 och nu är nästan uppe på 85 igen, hur går det ihop med träning 7 dagar i veckan? Får nog fundera mer på vad jag äter...
 
Lördag 22/6: frukost 4 frallor + toscabulle, efter träning swebar, middag 2 kotletter med nypotatis, kvällsmat grekisk yoghurt med passionsfrukt, fika choklad
Kalorier: 2483
(Träning: 1 h cardio)
 
Söndag: frukost italienskt lantbröd + 2 ägg + kalkon + kaka, mellanmål choklad + rågbröd, middag kotlett med nypotatis, kvällsmat kesella citrus
Kalorier: 2348
(Träning: 30 min underkropp + 25 min cardio)
 
Måndag: frukost surdegsbröd med ägg, lunch rågbröd med kalkon, mellanmål mandlar + banan, fika kaka, middag halv kyckling med nypotatis, efter träning grekisk yoghurt med pressad citron, kokos och krossade digestive kex
Kalorier: 2100
(träning 35 min cardio)
 
Tisdagfrukost surdegsbröd med ägg, mellanmål banan, lunch halv kyckling med nypotatis + coca cola, mellanmål rågbröd med kalkon, kvällsmat 4 mackor + jordgubbar med grädde
Kalorier: 2226
(Träning 35 min cardio)
 
Onsdag: frukost rågbröd, mellanmål proteinbar, lunch pastasallad med fetaost och tzatziki, fika chokladboll, middag chili con carne med nachos, jordgubbar med vaniljvisp
Kalorier: 2200
(Träning 45 min överkropp)
 
Torsdag: frukost surdegsbröd, choklad, lunch pasta med salami/parmesan/färskost + cola, fika godis, middag chili con carne med nachos
Kalorier: 3000
(Träning: 45 min cardio)
 
Fredag: frukost surdegsbröd, mellanmål kesella citrus, lunch chili con carne med nachos, middag kyckling med sum tam och sticky rice
Kalorier: 1800
(Träning: 1 h underkropp + core)
 
Dagens vikt: 84,7 kg
Från förra v: -0,2 kg

Kommentarer


Kommentera inlägget här: