finaldecision

Träning och kost, en jojobantares bekännelser. En personlig dagbok med inspirerande bilder och mina tankar om framsteg & motgångar i kampen mot kilona.

better bodies

Kategori: Dagbok

Är dags att köpa nya träningsbyxor, har använt mina better bodies nästan varje dag i ett halvår och tvättat dom oändligt... nu kan man skymta om jag har vita trosor under. Tycker det ser så roligt ut när man ser vilka trosor tjejer har på gymmet, så jag vill helst undvika det :p Behöver ju inte tigga om att folk ska stirra på min röv.
Beställde ett par såna här nyss på budo & fitness! Har varit så nöjd med mina blå fast i den andra modellen utan text.
 
 

Nu ska jag åka och besiktiga min bil, så be en bön för att personalen också längtar till påsk och släpper igenom mig utan anmärkning!

Kommentarer

  • Elin säger:

    Haha, du borde ha trosor där det står "Don't stare!" eller nåt bara för att jävlas. ;) Mina träningsbyxor börjar få stora hål så det är nog dags för nya här med. :P

    2013-03-28 | 21:08:58
    Bloggadress: http://bokeh.blogg.se

Kommentera inlägget här: